But you didn't have to cut me off

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
Nu kan jag äntligen säga: Godmorgon allihopa!
Har hjälpt min lillasyster att komma upp nu på morgonen och även hjälpt henne med sitt hår. Det fick bli en fiskbensfläta! Blev en häftigt effekt med hennes rosa underhår och mörkblonda överhår. Längtar tills jag kan göra fiskbensflätor på mig själv!

Ja, vad har jag för mig just nu då? Jo, jag sitter och väntar på att det ska bli soligt och varmt på balkongen. Sen åker bikinin och sololjan på! Det här kommer väl sluta med hudcancer eller något i den stilen. Nej, usch nej. Jag är försiktig när jag solar. Just nu är jag bara insatt på att bli brun och fin till studenten och peace&love!

Fick ett sms igår om att mitt paket hade kommit till posten och var nu påväg till närmsta postombud. Så förhoppningsvis får jag mitt löshår redan imorgon! Vore toppen det, men man vet aldrig. Kommer dock inte sätta i det förrän på onsdag/torsdag.

Så, mina planer för dagen är att sola nu på förmiddagen, plugga lite, göra lite skolarbeten och sen åka till skolan och ha gemensam sång (Den enda lektionen jag har idag, tror jag!). Sen ska jag ta det lugnt på eftermiddagen, ska laga min cykel så min syster får ha sin ifred, sen ska jag mysa en massa med min fina Anders!

Nej, nu ska jag kolla hur det ser ut på balkongen, sen ska jag äta lite frukost och sen fixa iordning mig för dagen!
Ni får en dagens outfit senare! Hejsvejs så länge!