I'm sexy and I know it

Update: | ✝ Publicerat i Foto
Just det.
Nu är det nya tag som gäller för mig och Anders.
Från och med söndag och fram till fredag åt vi inget godis, inga chips och inge skräpmat.
Vi klarade oss bra, visst har vi druckit cola light och pepsi max. Men inget annat har det blivit.
Nu har vi ioförsig ätit massa onyttigt sen i fredags och ikväll avslutade vi med hamburgare
från sibylla och cheeseballs. Imorgon är det slut med det igen och jag ska försöka hålla mig
borta från det på helgerna också. Eftersom jag vill gå ner i vikt och bli smalare till studenten
så kommer ni få följa min viktnedgång och min träning och sånt.
När jag är nöjd med min kropp så ska ni faktiskt få se en före och efterbild.
Ska väl vara "klar" någon gång i slutet av maj. Så jag har cirkus 1½-2 månader på mig.
emelie
Skrivet den:

love youuuuuuu<3<3<3