Celebrate good times, COME ON!

Update: | ✝ Publicerat i Foto
Hej alla fina!
Nu är det äntligen fredag, så jäklans skönt.
Den här veckan har väl varit helt okej faktiskt! Ett prov som gick åt helvete i måndags och att jag blev förkyld igår är väl det enda dåliga som hänt.
Just det, en till dålig grej. Onsdag till torsdag var mitt blodsocker skyhögt som fick mig att må skit.
Men nu är det bra igen! Idag har jag städat och städat och städat.
Jag+förkylning+nyser var 5 minut+städning=kaos.
Men jag är nästan färdig, viktigaste är att det är klart tills imorgon runt 18-19 tiden.
För då kommer det folk hit och det blir klassfest, awesome!
Dock måste jag kliva upp om cirka 7½ timmar för att hinna duscha och fixa innan jag cyklar iväg
till bessemer för att i cirka 8 timmar och göra högskoleprov. Jag gjorde ett "testprov" och jag faila totalt..
Jag kommer totalfaila på matematikdelen.
Aja, jag taggar till kvällen istället, det kommer bjudas på jelloshots, baconchips, alkohol, guitar hero och fina vänner!
Hörs imorgon så berättar jag om hur mitt lilla prov gick..
(Åt helvete som sagt)