<3

Update: | ✝ Publicerat i Foto
Nu ska jag berätta en sak för er som läser min blogg!
När min lillasyster Cajsa var 1 år gammal fick hon diagnosen cancer.
Hon hade tumörer på synnerverna som gjorde henne blind.
Ett tag för cirka 3 år sedan (tror jag, jag är inte säker) så verkade allt vara bra igen.
Men sen kom det nya tumörer/cystor i hjärnan och behandlingen drog igång ännu en gång.
Och ett tag var det en massa krångel kring vilken medicin hon skulle få, ena kunde påverka
hennes hörsel, den andra var hon allergisk mot. Men tillslut hittade dom en annan medicin
som verkade fungera. I ungefär 3-4 år har hon nu behandlats. 1 gång i veckan. I flera
år. Komplikationer hit och dit, ett tag fick hon sitta i rullstol för att hon inte hade ork att gå själv.
Ett tag kräktes hon upp allt hon åt, så dom opererade dit en knapp på hennes mage för att
mamma och pappa skulle kunna ge henne sond mat igenom den.
Idag fick jag ett sms av mamma där det stod:
"Cajsa behöver inte behandlas längre! Knappen på magen är borttagen.
Hon är inte frisk men hon är FRI!!"
Jag blev så glad.
Min lilla ängel är fri.
Hon behöver inte längre åka in till Gävle sjukhus varje vecka.
Hon är fri.
Och jag är lycklig.