Veckans planer

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
Hejsan allihopa! Efter händelsen med tullen har allt gått helt åt helvete. Men allt känns bättre nu, för igår hade vi en grym klassfest (dock med bara 5 av 9 från klassen)! men det var awesome ändå!
Imorgon ska vi ha ännu en klassfest och då blir det grillning och studentmössorna ska sitta på skallen!
måndag händer inte så jättemycket vad jag vet, fest kanske.
tisdag har vi körrep 09:00-11:00 ska jag få förlänga mina naglar, fick det i present i onsdags! Nice!
Onsdag = fest fest fest
Och på torsdag blir det först avslutning för 1:orna och 2:orna och sen efter det är det avslutningslunch
Fredag = STUDENT!


Och utöver detta ska allt fixas inför studenten, mat, lokalen, smycken, etc. Men det blir förhoppningsvis en bra vecka, jag ska hålla tummarna! Men nu ska jag sova, godnatt!
Anonym
Skrivet den:

INTE ok att ha studentmössan på sig före studentdagen. Det är verkligen inte de.... :(