Everywhere you are I am there

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
Hejsan allihopa!
Idag är en sådan dag då jag verkligen inte orkar starta datorn. Så det blir ett inlägg från mobilen istället!

Igår tog jag som sagt studenten. Och det var en dag fylld av glädje men även tårar. Vi började dagen med champagne-frukost kl07 och sen kl08 vad det dags att börja dra sig mot kyrkan för att få våra betyg. Sen kl10 kom alla studenter in i kyrkan och jäklar vilket liv det blev då, dom skrek, bankade i bänkarna och tjoade som bara den! Hela avslutningen i kyrkan fick bra och sen var det bara att börja promenera mot Stadsparken. Tyckte det var lite kul att vi estetare var dom som lät minst av alla studenter, men jag skyller på att vi var nyktra!

Min mottagning var jättebra och jag har en sådan fin släkt! Vi åt smörgåstårta och pratade en massa! Sen när den var över åkte jag hem och sov några timmar. Var så sjukt trött efter för lite sömn och en massa sång och skrik! Vid 19:40 vaknade jag igen och tvekade faktisk på om jag skulle åka och festa med min klass, eftersom jag var sjuk och trött. Bestämde mig dock för att åka ändå. Och det var bra att jag gjorde det, vi hade så jäkla kul! Varenda person som gick eller cyklade förbi skrek och sjöng vi för! Och vi fick bra respons!! Sen började vi en efter en hålla tal, det var så tårarna kom. Jag klarade inte mer.

Som jag sa i mitt lilla "tal", jag har nästa aldrig varit riktigt accepterad och aldrig känt mig riktigt välkommen i de klasser jag gått i. Så kommer man till estet och börjar i en klass med underbara människor som gillade en för den man bar, vem man än var, hur man än var. Att kunna komma till skolan och känna sig välkommen varje gång är något jag aldrig fått uppleva ordentligt. Förrän jag började på estet.

Vi har haft 3 underbara år med varandra, jag vill inte byta ut det mot något. Ni är bäst esmk09, inget slår er!

Nu ligger jag här i sängen och tänker tillbaka på allt roligt vi gjort och är fortfarande ledsen. Men vi kommer ses igen och vi ska hålla kontakten. Ska fortsätta glo på tv. Kommer bilder sen.
Elvira
Skrivet den:

Sv: den har jag köpt i New York faktiskt, har dock för mig att det finns liknande på typ VeroModa eller GinaTricot ^^