How your lips curve when you concentrate

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
Tjoflöjt på er allihopa!
Om cirka 4-5 timmar packar vi bilen och drar iväg mot Borlänge och PEACE AND LOVE!!
Det ska bli otroligt roligt, även fast jag ska jobba. Tror jag kommer träffa mycket nytt och härligt folk.
 
Väderprognosen ser inte så jättelovande ut, men jag håller tummarna! Jag har haft en extrem otur de senaste veckorna, så nu tycker jag väl att turen kan stå på min sida? Vi får se, roligt kommer jag ha iallafall! Och varför är jag uppe nu för? Jo, jag blir så nojjig när jag ska åka iväg. Är rädd för att glömma något jätteviktigt hemma eller så. Men, Borlänge ligger inte så långt bort så det går nog att lösa på ett eller annat vis!
 
Ska gå igenom packningen en sista gång och se så jag har allt jag behöver! Just nu är jag bara övertaggad och speedad. 
 
Skriver nog när jag kommer hem igen. Kommer inte ha tillgång till internet!
Hejdå!