Här skall dimman lätta och ljuset bryta in

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
Nu var det längesen jag bloggade, jag ber om ursäkt för det! Men det är verkligen fullspäckat nu de sista veckorna i skolan. Men om 11 dagar är det över!

Planeringen för veckan är:
Idag ska jag göra ett Engelska arbete och sedan laga en god middag åt mig och Anders som idag firar våran dag. Ett år och nio månader har vi varit tillsammans idag. Mysigt!
Tisdag är städdag denna vecka.
onsdag fyller jag 19 år, så då blir det lite kalas här hemma och sen ska jag bara ta det lugnt, kanske går ut på kvällen. Får se.
Torsdag, då ska jag och några från min klass åka Eckerö-linjen och införskaffa lite alkohol och sådant till studentveckan. Efter det ska jag också, som onsdagen, bara ta det lugnt!
fredag tar min bästa vän studenten, så jag ska iväg på hennes mottagning ett tag, sen vidare mot Hofors för klassfest med grillat och bowling!
Lördagen, då ägnar vi oss åt att rockabilly, dans och härligt folk på Jäderfors Holme. Rock N Roll Jamboree here we come!
Söndag blir en vilodag, då även allt inför studenten ska vara fixat!

Jag känner att det här blir en bra vecka och att nästa vecka kommer bli snäppet bättre! Underbart, nu ska jag städa mitt rum lite och sen börja med maten!
Skriver lite senare, puss!