Puss på livet, oh so wonderful!

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
Det är jävligt skönt att ha en blogg. Där man kan skriva vad man vill, när man vill, hur man vill. Utan att någon klagar.
 
Just nu måste jag bara få skriva av mig..
Jag är otroligt orolig i kroppen och känner mig inte bekväm eller trygg i min närvaro.
Det är bara för mycket just nu, med pengar, med att hitta jobb. Allt.
 
Jag är redan trött på att gå hemma och inte göra något. Att behöva be folk om pengar och inte kunna försörja mig själv. Jag klarar inte av det. Det bryter ner mig psykiskt..
 
Jag orkar inte, jag har försökt se ljust på allting och njuta av livet och vad det har att bjuda på nu när jag är "vuxen", but I can't fucking settle down!! Jag sprängs snart! Suck. Och även det här med anställningsintervjun, jag skulle få svar inom en vecka och nu har det snart gått 3 veckor.
 
 
NEJ NU TÄNKER JAG GÅ OCH DÖ ELLER NÅTT. BYE
emelie
Skrivet den:

<3<3<3

Svar: <3
Cecilia None