It's driving you mad

Update: | ✝ Publicerat i
Ja, nu är jag vaken så här sent igen.
Så jäkla korkat av mig, men jag kan sova i bilen imorgon.
 
Just det, har glömt att berätta det! Imorgon åker jag, pappa, mina systrar, farmor, farfar och jag till Gotland i en hel vecka! Det kommer bli jätteroligt, har aldrig varit där! Kameran kommer med och jag hoppas på fint väder! Jag kommer inte kunna blogga något när jag är där då jag inte har internet.
 
Men det kommer ett långt inlägg sen och massa bilder! Det lovar jag.
 
Varför är jag uppe nu då mån tro? Jo, jag gör det dumma misstaget att jag är vaken till 02:30 ungefär och kommer då på "JUST DET! Jag ska upp klockan 6 imorgon.." Och då är det ingen ide för mig att vara sova, för då kommer jag inte upp den tiden jag måste. Men men, som jag skrev längre upp. Jag kan sova i bilen.
 
Och nu när jag ändå är vaken så har jag haft en massa tid att fundera över vissa saker. T.ex. Min gamla klass på estet. Det har inte riktigt gått in i mitt huvud än att vi inte ska tillbaka till estet i Augusti och det gör mig ledsen. Och vi har inte setts på länge allihopa, det suger. Jag känner att jag måste ta tag i det, få ihop något. Hoppas alla är på bara!
 
Sen är rädd inför beskedet om jobbet jag sökt. Dom sa att jag skulle få svar inom en vecka. Ja, nu har det gått en vecka och jag har inte hört något? Snälla, kan ni bara berätta om jag fått jobbet eller inte!?
 
Blev lite arg nu. Men, skit i det. Har roliga saker att se fram emot.
 
Veckan på Gotland med familjen tillexempel. Sen den 28:e ska jag åka upp till järvsö och fota Sara, hennes kille och deras dotters dop. Det ska bli så roligt att få prova på något nytt! Så nu när jag är på Gotland ska jag öva som satan på att fota människor, har rena rama tjocka släkten med mig nästan, så att hitta modeller är inga problem. Ska prova på att fota i motljus också, har inte gjort det ordenligt än. Sen ska jag även prova och utforska lite mer kring reflexskärmen och dess olika färger!
 
Sen den 5:e Augusti åker jag och Philip upp till Undersvik igen för att vara ledare på ungdomslägret där! Det ska bli så kul då vi varit deltagare på det lägret förut när vi var yngre och det brukade vara den bästa veckan på året! Man har alltid roligt där!
 
Och det är skönt att umgås med andra i samma ålder som också har diabetes. Visst, nu låter vi som "anonyma diabetiker" som Anders så fint sa det. Men det är inget sånt, det är skönt att kunna prata ut och diskutera saker utan att behöva förklara vad allt är, som ketoner, hbA1c och allt sånt. (I guess you don't know what that is huh?)
 
Nu ska jag fortsätta att packa och sen göra några tidsinställda inlägg som ni kan få läsa medans jag är borta, roligt va? Har aldrig gjort något sådant, måste komma på vad jag ska skriva bara.. haha!
 
Puss på er