I'll be there for you

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
Godmorgon allihopa!
 
Just nu sitter jag och kollar på Vänner och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att jag ska kunna äta frukost. Jag är så sjukt jävla nervös inför anställningsintervjun. Har varit vaken alldeles för länge, men om cirka en timme kan jag ta en dusch och sen ska jag äta en ordentlig frukost!
 
Jag vet egentligen inte varför jag är nervös heller, eller jo. Jag har svårt att sätta mig in i sociala sammanhang när jag inte känner personerna i sammanhanget. Men, jag ska väl troligtvis klara av det. Har skrivit upp mina frågor flera gånger och måste bara försöka öva in lite "bra svar" till alla frågor som kommer komma upp.
 
Men det är ändå väldigt svårt, eller hur? Att se sig själv på ett positivt sätt och framföra det till någon annan. Att visa upp sig själv, att "sälja" sig själv.
 
Nej, jag bara skriver bara en massa strunt nu. Kanske ska skriva om något vettigare.
Morgondagen kommer nog bli bra vilket som, Emelie hämtar upp mig vid 11-tiden och då åker vi iväg mot Falun för att umgås lite och ha det bra! Sen kl15:00 har jag min anställningsintervju, sen ska jag och Emelie fortsätta umgås och förhoppningsvis kan vi fira! (Beroende på om jag får jobb eller inte!)
 
Sen ska jag och Anders mysa hela kvällen, bara han och jag! Sen, vet jag inte.. Nu ska jag röka sen så ska jag gå och duscha, sen fixa iordning mig.
 
Vi hörs sen!