You've got that special spark

Update: | ✝ Publicerat i Foto
Tror jag ska lägga ner facebook och bara skriva här!
Eftersom här kan jag vara personlig, för det här är min blogg. Här kan jag skiva vad jag vill.
Sitter man på facebook och skriver "Jag mår dåligt", då får man kommentarer som "Men snälla, gnäll någon annanstans" eller "Facebook bryr sig inte!"

Okej, det har aldrig hänt mig. Men inget säger att det inte skulle kunna hända.

Så nu lägger jag ner hela facebook-grejen. Jag kommer inte ta bort den, men troligtvis kommer jag inte uppdatera eller så på ett bra tag.

Ska även ändra min design. Ska faktiskt försöka fixa en fin blogg alldeles själv.
Jag tänkte inte sno någon design på internet.
Så, jag uppdaterar om några minuter.. Eller timmar. Beror på hur lång tid det tar med designen.