Jag önskar du var här när solen stiger

Update: | ✝ Publicerat i Foto
Nu jävlar!
Jag orkade inte med några "töntiga" nyårslöften. Typ som dom här vanliga "Jag ska sluta röka" eller "Jag ska gå ner i vikt"..

Jag valde istället att leva ett bra liv. Att göra 2012 till bästa året någonsin, ta hand om mig själv, må bra och vara glad! Så mitt nyårslöfte involverar massa olika smålöften liksom. Det jag ska börja med är att träna! Min syster fick Zumba fitnes till Wii och det tänker jag låna av henne. Ska väl inte vara några problem tycker jag!

Sen så kommer jag om ett tag troligtvis bli blond igen. När jag fått pengar. Sen ska jag införskaffa bra löshår, yeah. I know I'm fake. Men, nu släpper vi det!

Sen kommer jag troligtvis tatuera mig inom kort!
Ska skriva mitt namn i punktskrift i nacken, det representerar min blinda lillasyster.
Och sen ska jag tatuera in en stjärna på pek-lång-ring fingret för att representera mina tre systrar, sen två stjärnor på lillfingret för mamma och pappa.

Får se hur mycket det kommer kosta och så först. Förhoppningsvis kommer det bli av snart!

Nej, nu ska jag träna lite sen duscha!

Pusshej!