I'll catch a grenade for you

Update: | ✝ Publicerat i Foto
Hejsan!
Den här dagen har inte varit den bästa.
Dock vet jag inte om jag drömt detta under natten eller om det hände på riktigt.
Tror dock att det verkligen hände. Svårt att veta det där när man sover, på mornarna
är man ju ändå sjukt groggy. Av att man är nyvaken alltså.

Men, whatever. Över till det som hände.
Jag har ju haft ont i magen, eller rättare sagt, buken sen i söndags.
Och natten till onsdag sov jag ju ingenting. Så igår efter jag, mamma och Carro varit på
IKEA så la jag mig i sängen på en gång. Hela dagen hade magen krånglat och jag hade
ont. Så ordet "sömn" lät väldigt vackert i mina öron at that moment.

Jag gick och la mig vid 17:30 och sov till 13:15 idag.

Men, fan. Jag kommer ifrån saken hela tiden.
Ett flertal gånger under natten vaknade jag av att det högg till i magen. Precis där jag
haft ont i flera dagar. Jag vaknade av det varje gång jag vände mig från rygg till sida.
Det var som om någon tog tag i mina muskler och vred om dom så mycket det går och
som ännu en till högg knivar i mig.

Det händer 4-5 gånger. Och det gjorde sjukt ont.
Jag vet inte vad det är. Just nu gör det inte ont, men det känns som att värken lurar där i
magen. Precis som om det när som helst kommer hugga till. Är det inte bättre eller helt borta 
imorgon så måste jag antingen gå till skolsköterskan eller ungdomsmottagningen.

Usch.
Aja, som sagt. Sov hela dagen idag. Det var väldigt skönt och jag missade inget i skolan.
Det enda jag ätit idag är en apelsin, lite stekt bacon och ett stekt ägg.
Smakade underbart, men som sagt. Det är det enda jag ätit.

Nä, skriver mer sen. Nu ska jag röka sen njuta av lite top model på tv!

Pusshej