Above, above all this

Update: | ✝ Publicerat i Foto
Hej allihopa!
Imorgon inaktiverar jag mitt facebook-konto. Förklarade i förra inlägget varför.
Så nu kommer det bli mer intressanta saker i den här lilla bloggen, har även ändrat designen.

Och med intressanta saker menar jag t.ex. Dagens outfit, dagens facelook, etc.
Kommer försöka göra en massa långa inlägg men det kommer även bli korta, små inlägg!

Nu tänkte jag skriva lite om min dag.
Det började med att jag och Anders "försov" oss lite. Vi låg och sov och vaknade av
klockan, men sen kände vi "gud va den här sängen är varm och skön".. Så vi låg kvar lite längre
än vi borde ha gjort. Så vi missade då första lektionen som är "nutida konst". Dock gjorde det
inte så jättemycket med tanke på att vi håller på med en uppsats som jag lika gärna kan skriva på
hemifrån. Sen hade vi ensemble och vi började med våran nya, en låt som hela klassen ska spela.
Jag tänker inte berätta vilken låt det är, men det kommer bli sjukt bra.

Sen hade vi Arrko och GeMu! Hände inget speciellt på dom lektionerna, så jag tänker inte skriva något
om dom!

Idag har jag även känt mig nerslagen. Hela dagen.
Lite smått tråkigt, vet verkligen inte varför. Har egentligen inte bara känt så idag, utan hela veckan.
Ska försöka komma ifrån det. För vafan, har ju faktiskt ett helt nyrustat rum.

Så morgondagen kommer bestå av städning av rummet, minst en timmes promenad och sen på
kvällen ska jag mysa lite med Anders. Bara ta det lugnt, kolla på film och så.
Blir supermysigt det!

Och nu, en liten fundering!
Varför blir man så kreativ på kvällen?
Jag har nyss skrivit en början på en egen låt. Herregud. Alltid på nätterna.

Men men, whatever! Nu ska jag ta något att äta sen fortsätta kolla på top model.

Godnatt alla fina!