Sometimes I get a good feeling here

Update: | ✝ Publicerat i Foto
Idag är en dålig dag.
Känner mig nere, har hänt lite saker och allt annat känns bara prutt.
Så jag tror jag ska dra mig iväg till gymmet och köra nån timme på löpbandet och så.
Eller så ska jag sy in mina skinnbyxor så dom sitter snyggt. För nu är dom för långa 
och för slappa nere vid fötterna. Får se vad som händer, gym blir det iallafall idag!

Dock behöver jag städa mitt fina rum också, eftersom emelie kommer hit imorgon.
Måste även ladda kameran över natten och sånt. Packa ihop kamerasakerna och så.


Nej, nu har jag babblat på om en massa onödigt skit.
Eftermiddagens planera är iallafall:

Gå ner till Kicks och köpa ny foundation.
Dra till gymmet och bränna lite fett.
Städa rummet in i minsta lilla detalj.
Sola solarium.