Follow me down to the valley below

Update: | ✝ Publicerat i Foto
Hej allihopa!
Ny vecka, den startade inge bra. Men det gör faktiskt ingenting. Jag tar igen det.
Till helgen blir det att umgås med Anders och Emil på fredag och sen krogen och
spelning i Gävle på lördag med Emelie!
Det blir trevligt, eftersom hon och jag inte setts på ett tag och vi har sagt länge att
vi ska gå ut tillsammans någon gång snart. Nu blir det så äntligen!
Jag ska även fota en massa på lördag, om det är bra ljus vill säga. Håller tummarna!
Blir troligtvis någon cider och någon drink också, med tanke på att det var länge sen!

Just nu sitter jag i skolan och har samhällskunskap. Vi skriver om alla partier och jag
själv skriver om moderaterna. Har skrivit lite men har så sjukt svårt att komma igång.
Men, det gör inget. Ska fortsätta när jag kommer hem, där jag kan sitta i lugn och
ro, lyssna på musik eller ha en film igång samtidigt.
Jag jobbar så mycket bättre då, än under pressen av att läraren sitter i samma rum
och ser allt man gör på datorn. Jag klarar inte av att ha någon hängandes över mig
när jag gör skolarbeten. Det värsta jag vet. Typ.

Nu över till något annat, någon dag nu i veckan kommer jag troligtvis färga håret svart.
Ja, ni hörde rätt. Svart!
Jag vet att häromdagen så ville jag bli blond, men när jag såg mig själv i ljust hår
kände jag bara "Nej.. Det här är inte jag!". Så antingen onsdag eller torsdag så blir håret
svart. Awesome, då kan jag låna syrrans löshår och får lååååååångt hår. Det gillas!


Nej, nu ska jag försöka fortsätta med skolarbetet. Vi slutar om cirka 30 minuter och då ska
jag vidare mot banken för lite ärenden.

Hejsvejs!


emelie
Skrivet den:

söt vi är, hihi!<3