You need not to climb mountaintops

Update: | ✝ Publicerat i Foto
Usch.
Det tar emot att gå till gymmet och kötta när man inte ser resultat.
Eller rättare sagt, det tar inte emot. Men man tappar suget, man vill se resultat!
Så ni hänger med så är det vikten jag inte ser något på. På några månader har jag gått upp 4-5 kg.
Och visst, det är inte vikten jag är ute efter, det är utseendet. Men när vågen visade 65 kg första
gången jag vägde mig och en vecka senare står den på 67 kg. Då blir man ledsen, opeppad.
Men, jag sticker till gymmet ikväll och köttar några timmar. Jag får inte tappa det här nu när jag är
igång. Jag ska klara det här!
Samtidigt som man känner sig opepp på träning, så känner man sig opepp på skolan. Och sen händer
det en massa saker utanför skolan som gör mig arg, ledsen, irriterad osv.
Men det ska troligtvis lösa sig, jag jobbar på det!
Nej, nu blir det tv. Sen ett varmt bad och sen gymmet!
Hejsvejs!