Whoop whoop!

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
Hejsan allihopa! Just nu sitter jag på en motionscykel och dödar mina kära ben! Men det är lugnt, det är så värt det!
Tänkte köra till klockan 23 då gymmet stänger! Men funderar på att köra till klockan 21 istället
Så jag hinner alla lite, det hade suttit fint!
Idag är det prick tre veckor kvar till studentkryssningen! Jag var supertaggad för 3 månader sen, vad tror ni inte
Jag är nu!?
Helt jävla sjukt, ska bli så roligt!
Sen i helgen blir den en massa trevligheter också! På fredag åker jag till järbo och sover hos Emelie!
Vi ska ha pyjamasparty like old times! <3
Och på lördag blir det melodifestivalen hos mig med Ken och Anders! Lite alkohol blir det också har jag hört!
Sen efter det blir det utgång! Säder var så sjukt länge se ! Blir skitnice det! ska även hinna klämma in lite träning
Och plugg också!
Nej, nu ska jag fortsätta bränna fett!! Hejsvejs!
emelie
Skrivet den:

Antar att vi kör lika som den där gången när vi hade chips, dip, godis, cola, munkar och glass...? Haha, svullll. <3