In an age long gone by

Update: | ✝ Publicerat i Foto
Hej alla fina!
Igår var jag på melodifestival-genrep i Leksand.
Det var faktiskt väldigt roligt att se alla framföra sina nummer live!
Jag gillade Maria Benhajji, men bara hennes röst. Inte hennes bidrag, fast det var fint
med alla ljus! Molly gillade jag också, men där var det också bara rösten som tilltalade
mig. Andreas Johnsson sög, Youngblood sög, etc.

Björn Ranelid var en överraskning, men inte en bra överraskning om man säger så.
Visst, det är nyskapande. Har väl aldrig gjorts i Melodifestivalen förut. Men ändå.
Snälla.

Sen var det mys hemma hos Annica med henne, Sami och Anders!
Fan vilken rolig kväll det var, det var så mysigt och lugnt med massa onyttigt och skratt!
Måste göras om.

Idag blev det röjjning hemma hos pappa för att han ska kunna sälja huset och sånt.
Hittade en massa roliga saker, t.ex den här halvfärdiga teckningen.



Det var ju så mycket mer jag hittade, men ska jag fota allt och visa så kommer det här
inlägget bli alldeles för långt och tråkigt. Ordet bildbomb hade varit att underdriva.

Men nu är jag hemma i Sandviken igen. Ska städa lite här, sen blir det ett varmt bad
innan Anders kommer hit och spela bingolotto och sen blir det premiären av Big Brother!!
Fan va vi har längtat efter det. Vi var så fast förra säsongen. Rätt som vann då också tycker jag.
Så vi kommer sitta klistrade framför tvn från klockan 19:00 idag.

Just det, jag har börjat med Riccinolja! Ska se om det hjälper mitt stackars lilla hår. Började
med det i måndags, förhoppningsvis blir det resultat om cirka 1-2 veckor till.
Nej, ett varmt bad var det jag skrev tidigare va? Tror jag ska ta det nu innan jag städar
istället för efter.
Bloggar nog sen, pusshej!