Another one is touching your soul

Update: | ✝ Publicerat i Foto
Hej allihopa!
Igår blev det melodifestivalen, lite drinkar och fina vänner!
Idag mår jag väl som jag förtjänar, men det är på bättringsvägen!
Har börjat packa lite smått inför imorgon. Då åker jag, Anders och Aakre
till Norrtälje, blir troligtvis eckerölinjen imorgon och på tisdag blir det studentkryssning!
Så dom här dagarna som är kvar ska jag bara ta det lugnt och vila upp
kroppen så man orkar festa hela natten lång på tisdag.
Så när mamma är klar med duschen ska jag krypa ner i ett varmt skumbad.
Måste vila upp kroppen lite, ska raka benen, peela hela kroppen och sen när jag
kommit upp ska jag smörja in mig med lite BUS. Måste som sagt vara frääääääsch
på tisdag.
Nu blev det mycket "fräsch" och "tisdag"..
Blir till att bada nu, pusshej.