Winds of destination

Update: | ✝ Publicerat i
Just nu vill jag göra något galet med mitt hår. Färga, klippa, raka av allt på ena sidan, förlänga det. Jag vet inte vad dock och jag vet inte om jag vågar eller skulle passa i något av alternativen jag skrivit. Jag vill inte bara göra något med håret, är så sugen på att pierca mig, byta ut hela min garderob och tatuera mig. Men, ja .. Nä.
 
Tips någon?
 
Eller varför frågar jag? Är ju aldrig någon som kommenterar, sen vet jag inte om någon ens läser min blogg längre?
Aja.
 
Blev ett lite surt inlägg. Skiter jag i just nu faktiskt.
 
Puss
 
 
Elvira
Skrivet den:

Jag läser! Haha :) jag skulle också vilja göra något, tror att jag ska göra hombre faktiskt.. Och sen vill jag tatuera mig. Men allt är så dyrt och man kan ju inte bestämma sig!

Svar: Woho!!! :) Du skulle nog passa asbra i det! Ja, det suger att allt ska kosta. Och man vågar ju inte tatuera/pierca sig hos någon "amatör" liksom :o
Cecilia None


Elvira
Skrivet den:

Nej, eller hur! Ska man ändå göra det så kan man väl gå till någon som kan och har lite koll. Vad skulle du vilja göra för piercing då? :)

Svar: Precis! :) Jag är sjukt sugen på att göra en "medusa" men tror inte att jag skulle passa i det :( Sen gör det tydligen sjukt ont!
Cecilia None