Oh happy day!

Update: | ✝ Publicerat i Vardag

Idag är jag glad! Var till tandläkaren förra veckan och bad om en tid då det ilade i en tand. Fick komma dit idag och kolla! Inget hål, MEN, hon som kollade mina tänder såg fläcken/hålet på min framtand. Hon frågade vad det var och mitt svar var: jag vet inte!

Den hamnade där för några år sedan och jag vet inte hur jag fick det. Vet inte om ni märkt den lilla fläcken på min högra framtand? Den syns rätt bra och har blivit lite av ett "kännetecken" för mig.. Jag har blivit lite fäst vid det eftersom jag aldrig sett någon annan ha något liknande!

Men, till saken nu! Jag fick en ny tid redan imorgon 08:10 och då ska fläcken/hålet bort! Jajamän, dom ska slips lite och lägga på något och sen ska det vara borta!

Så, man kanske vågar le ordentligt?
Skönt ska det bli iallafall!

Nej, bloggar sen! Puss