My chest will now exploade

Update: | ✝ Publicerat i
Hej allihopa!
Idag har det varit riktigt kallt, eller hur? 
Men, visst är det fint när himlen är blå och solen skiner på snön så den glittrar! Mys!
 
Idag var det presentation för oss lucia-kandidater på krysset här i Sandviken! Vi stod på scen, presenterade oss och sen sjöng vi 3 sånger. Det var mysigt men som sagt kallt. Sen har mamma och Cajsa varit här och fikat lite.
 
Och nu, just nu, sitter jag och funderar på om man ska ha ett sånt där riktigt klassiskt nyårslöfte. Hur fjantigt det än är. Alltså, ett nyårslöfte där jag lovar att träna, sluta med godis, läsk och allt sånt där. Äta nyttigt och så vidare. Jag har kollat runt på lite träningsbloggar och har fått massa inspiration och vill verkligen göra något åt min kropp. Jag hade ju ett gymkort för cirka en månad sedan. Jag gymmade på rätt bra den månaden, men sen då? Sen tog det slut och pengarna gick till annat och träningen försvann. Det är så tråkigt att gymma och träna bra i en månad och sen när gymkortet tar slut så tappar man suget och glömmer helt enkelt att köpa nytt. Det rinner ut i sanden.
 
Så, jag ska försöka komma igång redan från och med imorgon. Med att äta nyttigt och träna. Eller, ja. Hålla mig undan från chips, godis, läsk. Läsk kommer bli svårt då det är min största last.. Kan dricka 2 liter ensam på en dag. Inte bra, särskilt inte för mig som är diabetiker, vare sig det är light eller inte. Nu ska jag kämpa!
 
Nej, ska avsluta detta med chips och läsk framför NFL nu med Anders, sen blir det Hell on wheels!
Puss