Love can be hard sometimes

Update: | ✝ Publicerat i Vardag

Woho, det är sex dagar kvar tills jag och Emelie ska gå på "the Hobbit"!!! Är sjukt taggad och har väntat på denna flera år! Och imorgon har den premiär! Men jag och Emelie ska vänta några dagar för att få en lite lugnare upplevelse.

Ja, den här veckan är jag stressad, trött, ängslig och irriterad. Men det är bara att kämpa sig igenom alla luciatåg och framträdanden. Kämpa Cicci, kämpa!!

Längtar till jul! Ska åka ner till mormor och morfar den 25:e och Anders följer med! Det blir bara över dagen då jag jobbar den 26:e.. Men det är något iallafall! Sen längtar jag även till nyårsafton! Ska fira in det nya året med Anders och Emil! Vi ska äta gott och umgås, får se om vi drar på någon fest eller något. Kommer bli roligt iallafall!

Nej, nu ska jag äta något och sen fortsätta slappa!

Puss