Damn

Update: | ✝ Publicerat i Vardag

Ikväll är en sådan kväll då jag inte orkar någonting. En sådan kväll då inte ens min favoritläsk pepsi går i utan endast vatten är gott. Nyponsoppa hade varit gott!

Men, alla har vi väl sådana kvällar? Eller är det bara vi diabetiker? Haha..

Just nu flyter livet på, stressar med luciarepen, jobbet och allt annat i livet. Men efter "luciaveckan" kan jag fokusera på jobbet! Kan jobba mycket, extra och länge!

Jag är även sugen på att ge mig själv en julklapp i form av en makeover.. Antingen färga håret, fixa löshår eller göra något helt galet med håret! Får se, är även sugen på en piercing eller tatuering.. Någon som har något förslag? Färgar jag håret så kommer jag fortsätta ljusa upp det, så oroar er inte.. Kommer inte göra någon drastisk förändring!

Men, köpet jag löshår blir det inte nailhair. Kör nog på clip-on för att göra allt enklare och billigare!

Nej, nog om det. Ska fortsätta titta på SATC 1 på 4:an nu!

Ciao!!