2012

Update: | ✝ Publicerat i
Snodde en lista från Elviras blogg
 
Har du träffat några nya personer?
Ja, nya arbetskamrater, folk på p&l, etc.
 
Har de påverkat dig positivt/negativt? 
Det lutar nog mer mot det positiva hållet.
 
Har du gjort någonting i år som du inte gjort förut? 
Jag var på p&l, tog studenten, flyttade hemifrån.
 
 
Hade du några nyårslöften? Höll du dem?
Jag hade ett, att det här året skulle jag må bra och vara glad hela tiden! Gick inte så bra, men det har varit ett bra år iallafall!
 
Någonting/någon du saknar 2012 och vill ha 2013? 
På andra halvåret av 2012 har jag saknar estet, min klass och alla spelningar. Men det kan man inte få tillbaka. 2013 vill jag nog ha ett bättre jobb!
 
Det bästa du har gjort i år? 
När jag tog studenten, när vi gjorde "Musikbolaget" och man vågade släppa loss på scen.
 
Ditt största misstag? 
Att jag inte tog tag i skolan när jag väl hade möjligheten.
 
Hur har du firat/firar jul i år? 
Jajamän! Först med pappa och systrarna hos farmor, sen hos Anders syster med deras familjer och sedan hos mormor med Anders.
 
Vilka datum från 2012 kommer du alltid att minnas? 
15/6, några andra kommer jag inte på.
 
Låtar som alltid kommer påminna dig om 2012? 
Oskar Linnros - Från och med du
Pointer Sisters - I'm so excited
Kool & The Gang - Celebration
Harry Belafonte - Banana boat
Matt Corby - Brother
Teräsbetoni - Taivas lyö tulta
Kansas - Carry on my wayward sun
The police - Roxanne
 
Vad önskar du att du hade gjort mer? 
Suttit ute i solen och druckit något gott med vänner, spelat fotboll, umgåtts mer med mina "järbo"-vänner utan att festa.
 
Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Slösat pengar på onödiga saker.
 
Vad är det pinsammaste du gjort i år? 
Jag vet inte..
 
Har du legat på sjukhus under 2012? 
Nej, men har besökt sjukhus flera gånger.
 
Skadat dig eller varit allvarligt sjuk?
Har mått rätt bra!
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2012? 
Var hemma och hade det mysigt med släkt.
 
Vem fick dig att må bra? 
Estetarna, vännerna, familjen och Anders.
 
Har du förlorat någon vän i år? 
Ja.
 
Vem saknade du? 
Vet inte faktiskt.
 
Har du flyttat under 2012?
JA! Flyttade hemifrån för lite mer än en månad sedan! (Dags för inflyttningsfest snart?)
 
Vad ska du göra nu på jullovet? 
Har inget jullov....
 
Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året? 
Jag tror jag har varit gladare, iallafall de senaste månaderna.
 
Vad ser du fram emot 2013? 
Att fylla 20 år. Hitta ett bättre jobb och förhoppningsvis en resa till USA!

Har du några mål som du vill uppnå 2013? 
Till sommaren vill jag vara bekväm med mitt utseende, sen ska jag inte klippa mitt hår ALLS på hela 2013! Så: Jag vill bli fit! Jag vill få längre hår! Jag vill skaffa ett bättre jobb som jag trivs med!