This is the one situation, I wanted most to avoid.

Update: | ✝ Publicerat i
Sitter just nu och lyssnar på ett videoklipp från våran show vi hade på estet, "musikbolaget".
Det var en krogshow som tog mycket energi och tid att få ihop, men som blev så jävla bra när det var färdigt.
 
Klippet jag lyssnar på just nu är när jag och Henke sjunga "Mountain duet" från musikalen "Chess" och det är ett framförande jag faktiskt är väldigt stolt över. Och klippet får mig att minnas att jag inte längre går på estet. Att min tid som "estetare" är över.
 
Jag kan inte, som alla andra, sitta och säga "Åh, om några veckor börjar skolan igen.
Jag kommer aldrig mer få vara med på spelningar på krysset.
Jag kommer aldrig mer få vara med på stora körarrangemang, som Queen-projektet, etc.
 
Så, om det är någon av alla fina estetare som fortfarande går på estet som läser min blogg, lyssna på mig.
Ta vara på tiden som ni har kvar, varesig ni börjar estet till hösten eller om ni börjar i trean. Att gå på estet var det bästa som någonsin hänt mig. Och att byta till estet på bessemer från estet på vasa var ett val jag aldrig kommer ångra, aldrig.
 
Estet♥Me