When you're down and troubled

Update: | ✝ Publicerat i
God eftermiddag på er allihopa!
 
Sitter just nu ute på balkongen och njuter av det sköna vädret. Vi har igen sol på balkongen på eftermiddagen, men vädret är fortfarande skönt!
 
Dagen har bestått av en skön sovmorgon, har tittat på tv, handlat, diskat och börjat städa! Senare ska jag försöka få in lite träning också. Jag tycker det är så svårt att träna utan gym.. När jag hade ett gymkort kunde jag dra dit två gånger om dagen. Ni går inte ekonomin ihop för att jag ska kunna förnya gymkortet. Och då känner jag att det är svårt att hitta motivation!skam zumba ska ju tydligen vara en bra träningsform, så jag ska köra lite sådant nu.
 
Nej, tar och tränar nu faktiskt. Sen måste jag laga middag!
Sen ska jag klura ut något roligt att blogga om!
 
Ciao bellas!