You are so strange why can't you be what you outta be

Update: | ✝ Publicerat i Foto
Hej allihopa! Längesen jag bloggade nu, men som alltid finns det inget att blogga om.
Eller rättare sagt, jag har ingen ork att blogga.
Så enkelt är det.. Just nu sitter jag med en hemmagjord hårinpackning i håret.. Förvånar
mig inte om håret ramlar av när jag sköljer ur kladdet sen..
Men, då är det så!
Idag har jag och Anders ätit tacos och det var så sjukt gott!!
Sen har vi bara tagit det lugnt, promenerat till Willys, kollat på
tv och sen slappat.
Och nu är det 64 dagar kvar till studenten.. 64 jävla dagar.
Och jag har fortfarande en massa att göra, massor av rester och sådant.
Men det ordnar sig! Måste även kolla ut en studentklänning och skor..
Jag måste ÄVEN komma igång med träningen, ska vara nöjd med mig själv
till studenten.. Har gått ner lite i vikt och tycker även att det syns.. Men det
är fortfarande en lång bit kvar.. Ska även börja sola solarium regelbundet.
Nej, nu ska jag kolla klart på BB och sen duscha, raka benen och tvätta ansiktet.
Jag kanske bloggar imorgon! Pusshej!