I'll take a bullet for you

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
Godmorgon.
Idag är jag ett jävla fucking vrak, om man får skriva så. Har inte ork till något och känner mig helt tom inuti. Jobbig dag så att säga. Men ska inte låta det förstöra mig. Jag ska hålla skenet uppe och ta vara på allt! Imorgon har vi genrep och på fredag smäller det! Då har vi våran krogshow, jag kan även tillägga att det kostar 100 kr om man bara vill komma och kolla (en ordinarie biljett med 3-rättersmiddag kostar 495:-) så ni sparar in 395 kr men får fortfarande se en grym show!! Alla på estet ha jobbat stenhårt, lärare som elever. Det kommer bli asbra!

Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Måste ta mig in till valbo och köpa in smink och hårspray till showen och det måste göras innan fredag. Så förhoppningsvis kan jag ta mig in idag annars får det bli imorgon.. Sen ska jag nog ta mig en springtur igen och se om jag kan göra bättre ifrån mig en förra gången. Det återstår att se. Kanske tränar lite med Wii fit sen också. Vill förnya mitt gymkort men har inte ekonomin för det just nu, det suger!

Nej, mina kära vänner. Nu ska jag sätta mig och fortsätta rita och tänka igenom lite saker!
Hejsvejs!