Today it feels like mine, I guess we're growing up slowly

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
Hej finisar!
Var som sagt ute och sprang för någon timme sedan, det gick ju sådär. Men man kan inte börja stort på en gång, man måste bygga upp det! Nu har jag och Anders kollat klart på big brother och så jäkla skönt att inte Amandus åkte ut. Det hade inte varit kul om han åkte ut mot Joe, trök-Joe säger jag bara.

Och ja, jag följer bb. Missar aldrig ett avsnitt och har favoriter och tycker det är skitroligt att kolla på. Men det tänker jag inte skriva om här i bloggen, tråkigt att skriva om.

Imorgon börjar allvaret igen, då är lovet över och man måste börja med rutiner igen. På ett sätt tycker jag det är skönt att skolan och rutinerna börjar igen. För jag har haft ett jätteskönt lov och jag har sovit ut varje dag och bara tagit det lugnt. Har även haft jätteroligt, har träffat gamla vänner, varit till mormor och haft det supermysigt!

Den här veckan i skolan kommer dock blir väldigt jobbig, eftersom vi har våran krogshow på fredag och lördag. Samtidigt som det blir jobbigt kommer det bli superkul! Det blir sång, dans (även från min sida) och lite teater i vissa av låtarna! Och det är så kul att alla mina låtar har så olika genre och är så olika i koregrafin. Från dans och spex till seriouse mode. Kommer bli freaking awesome I think.

Nu då, vad ska jag skriva nu? Jag vet faktiskt inte, men imorgon lovar jag er en facelook och en dagens outfit!

Just det, har 3 cigg kvar i mitt paket. Har bestämt mig att efter dom så kommer jag inte köpa cigg förrän studiebidraget är inne på mitt konto! Kommer troligtvis röka och så när jag verkligen behöver. Men kommer inte införskaffa mig egna. Får se hur det går! Nu ska jag nog ta ett bad tror jag, som sagt, skriver imorgon!

Puss!