And listen to the music of the night

Update: | ✝ Publicerat i Vardag

Hej allihopa!

Nu har jaf fixat och trixat lite med min blogg, är långt ifrån klar dock. Lite svårt att fixa och sånt när min kära Anders inte har photoshop och allt som jag har på min dator. Men, lite bättre ser det ut nu iallafall. Tänkte fortsätta imorgon. Har nyss ätit världens godaste kebab-pizza med Anders, dock hörde han som gjorde pizzan fel när jag bad om en pizza utan lök. Vi fick en utan sås. Så det blev lite torrt, men gott som fan ändå!
Nu sitter jag och bloggar och Anders spelar tv-spel. En typ, vanlig fredagskväll för oss. Jag sitter även och funderar på vad jag ska skriva om i bloggen för att göra den mer intressant? Vad ska jag lägga ut för bilder, vad ska jag skriva om, vad tycker ni är intressant? Ni som läser min blogg får väldigt gärna lämna en kommentar och säga vad ni tycker!

Tidigare idag träffade jag Emelie också, fick så dåligt samvete. Vi skulle ses vid halv 12 ungefär, men jag sov över. Så emelie fick sitta och vänta i ungefär en timme på mig. Sorry bby. Sen följde jag med henne till donken, sen drog vi hem till mig och fixade några grejer och sen följde hon med mig till Enen eftersom jag skulle hämta ut ett paket. Sen följde jag med henne till Lenas trafikskola eftersom hon skulle på riskettan. Sen handlade jag lite och åkte hem till Anders.

Det är väl ungefär vad min dag bestått av. Har varit lugnt och mysigt och det kan behövas ibland i allt stressande. All stress med skolan och våran krogshow vi har i slutet av nästa vecka och, ja, allt. Men jag är på G nu, så skolan ska egentligen inte vara några problem! Dock cirka 62 dagar kvar till studenten och jag har inte hittat någon studentklänning, oh crap liksom. Visst, 62 dagar är väl ganska mycket, men när det gäller mig och klänningar så tar det lång tid. Som för några år sedan när min kusin skulle gifta sig. Då gick jag och mamma runt i massa olika affärer och letade, letade och letade lite till. 
Här har ni ett litet smakprov på hur våra konversationer löd:

Jag
 -  Men den här var väl ganska fin?
Mamma - Ja, prova den!
Jag - *Provar* Nej, fyfan. Den här får mig att se tjock ut.
Mamma - NEJ, den satt jättebra på dig!
Jag - *Muttrar och tar av mig klänningen*

Andra anledningar var: "Den här var fin, men lite för dyr", "Den här är för kort i bak", "Den här hade smala axelband"

Inget duger väl åt fina mig. Nej, usch. Det där stämmer inte, men jag har problem med hur jag ser ut och hur min kropp ser ut i vissa klädesplagg. Därför är det så svårt för mig att välja kläder till fina tillställningar. Så, nu känns det inte som att 62 dagar räcker.
Oj, nu har jag skrivit alldeles för mycket onödigt! Bloggar mer imorgon, om ni orkar med det!
Kram