It's all over now

Update: | ✝ Publicerat i Foto
Åh, jag är så trött på nästan allt nu.
Blev ingen springtur. Men jag ska göra lite situps och träna lite med hantlarna.
Börjar fan ett nyttigt liv imorgon också, är så jävla arg på mitt dåliga självförtroende.
Eller, på självförtroendet? Nej, på mig själv.
Jag blir inte ledsen när jag ser måttet runt magen eller vikten på vågen. Jag blir
ledsen när jag ser mig själv i spegeln. Att se min kropp och allt i spegelbilden får mig
att vända bort blicken och jag skäms och blir ledsen.
Så nu ska jag fasiken ge mig, blir inge mer läsk eller godis och sånt på vardagar längre.
Det är slut, SLUT!
Imorgon väcker mamma mig 06:10, då ska jag ut på en springtur. Sen blir det stekta
ägg till frukost innan jag tar en dusch och sticker till skolan!
This is the beginning of my new life.
(Okej, jag avslutar den här skitkvällen med att dricka upp min pepsi och deppa över
min glass som jag glömde på willys..)