I thought I'd die as a lonley man

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
Hej alla fina!
Det var tydligen ingen som läste min blogg, för jag fick inga kommentarer igår.. Men men, det gör inget. Jag skriver ju huvudsakligen för min egen skull, men det är ett plus i kanten om det är andra som läser och inspireras eller kanske glädjer sig i det jag skriver.

Dagen har varit bra iallafall. Sov fram till kl14:00. Hey, det är lov och då har jag rätt att sova längre än vanligt! Kollade på lite tv och började sen städa och diska. Sen på kvällen gick jag och Anders hem till mig och åt middag och spelade alfapet med Mamma, mysigt som vanligt. Nu är vi hemma hos Anders igen och har nyss kollat klart på filmen "Rio". Den var okej, dock några scener och sådant som var asroliga. T.om. Anders skrattade.

Sen hamnade jag här och Anders framför tvn med sitt x-box. Har inte så mycket mer att skriva om, blir nog roligare att skriva nästa vecka när det äntligen händer lite saker. Vi har premiär för våran "krogshow" på fredag! "Musikbolaget" heter det och är ett sammarbete mellan estetiska programmet och resturangskolan på Bessemer. Vi har satt ihop en show med musik för att fira Sandvik som fyller 150 år. Kommer bli hur grymt och roligt som helst, men även väldigt påfrestande och jobbigt. Men kul som sagt!
Nu ska jag fortsätta läsa runt på en massa bloggar och sen mysa med min prins.

Ha det bra!