Don't you worry about a thing

Update: | ✝ Publicerat i Foto
Hej igen!
Imorgon tänkte jag börja vara "nyttig" igen. Ska hålla mig borta från chips, godis och allt sånt så länge som det går. Två flugor i en smäll, nyttigt och sparar pengar. Dessutom blir det lättare att hålla sig borta från onyttigt när man är pank, haha.

Funderar även på att sluta röka. Hur dumt det än låter, så vill jag inte sluta röka egentligen. Jag tycker om att röka, det är så skönt att sätta sig i solen med vänner och ta en cigg. Det är lugnande och gott faktiskt. Men det vore faktiskt bra om jag slutade, med tanke på att jag sjunger och jag är diabetiker. Jag är fullt medveten om riskerna och biverkningarna men dom skrämmer mig inte. Inte ett dugg faktiskt. Men som sagt, det vore bra att bra för mitt mående även om jag inte känner av något. Det kan ju faktiskt komma senare i livet. Appropå att sluta röka, jag är så otroligt stolt över min morfar. Vid 67 års ålder och efter att ha rökt i hela sitt liv så har han slutat röka! I elva veckor har han varit rökfri nu och jag är jättestolt över honom. Min fina morfar


Men åter till mitt lilla beslut. Jag borde nog verkligen sluta, har cirka 8 ciggaretter kvar i mitt paket och efter det slutar jag nog. Får se hur det går, wish me luck!

Nej, nu får det vara nog. Ska fortsätta kolla på "Du är vad du äter" med välrdens finaste sen hem och träna på gitarrläxan! Hejsvejs!