But I'll be dancing with myself

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
Just det, jag kan ju tillägga att jag valt en studentklänning. Eller, på ett ungefär. Har kollat ut en på internet och ska in och prova den så fort det är möjligt. Det är en enkel, vit, åtsittande klänning med låg rygg. Fungerar perfekt att ha både till vardags och till fest.

Visst, de flesta letar efter något speciellt, orginellt och ibland överdrivet att ha på sig till studenten. Men jag tänkte efter idag. Och jag är ingen sådan person, iallafall inte i klädväg då. Jag älskar att klä mig enkelt, så varför kan jag inte göra det på min egna student liksom? Jag ska fokusera mer på hår, smink, skor och accessoarer. Blir nog superbra det där. Jag skulle kunna lägga ut en bild på klänningen, men tänker inte göra det. Orkar faktiskt inte. Ni får se den när det är dags för mig att ta studenten och jag lägger ut bild då.

Nu ska jag göra lite skolarbeten.
Hejsvejs!
emelie
Skrivet den:

Men jag vill se!! Länka till mig i meddelande på facebook eller nått :D:D <3