Black velvet and the little boy smile

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
Hej allihopa!
Det har varit så sjukt mycket med showen nu, men roligt har det varit! Och alla har varit så grymt duktiga! Är en otroligt stolt estetare och är väldigt stolt över mig själv också!

Idag skulle vi rodda ner allting och städa på bolaget efter showerna, självklart var det knappt några där som hjälpte till (vissa hade faktiskt anledning att inte komma, andra hade bara dåliga, riktigt dåliga ursäkter). När jag kom hem tog jag mig ett varmt bad och sen har jag tagit det lugnt bara. Ska börja prova på yoga/pilates nu tänkte jag. Hemma då och inte på något träningscenter. Pilates för att "tona" mina muskler och yoga för hållningen och allt det där. Känns som att det kanske kan vara något för mig!

Nej, nu ska jag köra lite samtidigt som jag tomglor lite på big brother.
Puss!