And the seven seas, everybodys looking for something

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
Oj, nu var det allt för längesen jag bloggade. Sist la jag bara upp bilder också, kanske inte världens roligaste blogginlägg? Men bilderna var fina iallafall, eller hur? Så, ni kanske vill veta vad som hänt de senaste dagarna. Ska försöka få ihop en liten text eftersom karln ligger i sängen och väntar på mig och jag inte har ork att blogga så mycket.

I fredags kom Anders och Ken hit och vi drack lite till något random program på tv11 som hette "bob's burgers". Ganska underhållande faktiskt. Sen gick vi vidare och umgicks med Annica och Johanna ett tag, mysigt. Sen gick jag hem ett tag, sov och väcktes sen av att Aakre och Anders stod utanför mitt fönster och kastade kottar på rutan (för att jag hade sagt åt dom..)

I lördags cyklade jag till Högbo och sjöng på ett dop, sen cyklade jag hem igen. 1,1 mil blev det, ska göra om det någon dag hade jag tänkt. Bra träning liksom. Sen drog jag, Henke och Anders till mitt och älsklings smultronställe och grillade, drack lite gjorde vi också. Det var hur trevligt som helst, sen kom även Martina och Elin förbi. Sen blev det en långsam och trevlig promenad till donken. Den blev långsam för att Henke inte äger något skärp och klagade på att han frös om rumpan var femte minut och var tvungen att stanna för att dra upp byxorna. Haha.

Igår (söndag) så blev det en chill dag. Kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde igår. Whatever. Och idag var det som sagt valborg, vi hade planer men dom gick åt helvete. Men skitttttsaaaammma. Vi har haft det mysigt ändå. Imorgon ska jag göra något jag inte gjort på ungefär 3-4 månader. Men jag ska ta det lugnt den här gången, så inte allt går åt helvete som förut. Men det blir förhoppningsvis bra, har ju Anders som hjälper mig. Fäjnt.

En annan rolig grej är att jag har sökt högskolor till hösten, ska ansöka om studielån och ställt mig i intressekö för 5 lägenheter i Valbo och Sandviken, ska kolla lite inne i Gävle också. Känns väldigt bra men samtidigt läskigt att jag kanske flyttar till hösten. Flyttar till en egen lägenhet, med egna regler, där jag väljer precis vad jag vill göra, vad jag vill äta, vad jag vill se på tv, när jag ska sova, osv. Listan är meterlång. Tillbaka till det läskiga är ju att man måste klara sig själv. Men jag tror på mig själv, jag gör verkligen det.

Nej, nog för idag. Kort inlägg my ass..
Elvira
Skrivet den:

Sv: det är en kjol men tack :D