A song for a stormy night

Update: | ✝ Publicerat i Vardag
Frågan är ju vad jag gör uppe nu?
Har kollat igenom snart 3 avsnitt av "Fråga Olle dokumentären" och gjort lite mag/arm övningar med hantlar. Jag är inte sugen på att gå och lägga mig. Har fått fnatt igen och vill vara uppe hela natten. Kommer väl småstäda lite och sånt.

Fast egentligen borde jag sova eftersom jag vill upp rätt tidigt imorgon och dra ut och springa. Jag hoppas på fint väder så man kan springa när solen håller på och gå upp, då det fortfarande är lite kyligt och samtidigt ljust. Perfekt väder för en runda runt bruket. Antingen går jag och lägger mig nu och sover till 05:00-06:00 och drar ut. Eller så håller jag mig vaken, det är ju faktiskt bara 3-4 timmar kvar tills dess.

Men vi får se, jag ska iallafall kolla klart på "Fråga Olle" och sen kanske ett avsnitt av desperete housewives. Jag bloggar senare eller "imorgon" och berättar hur det gick! Det är ändå en lugn dag i skolan imorgon, har inga lektioner alls typ. Skönt.

Vi hörs sen!
Puss