Jag saknar dig mindre och mindre - Jag har glömt dig en vacker dag

Update: | ✝ Publicerat i
Vad är den äckligaste mat du vet?
Måste vara typ, bruna bönor. Fast, det är inte mat. Utan något ätbart

Vad ångrar du i livet (om något)?

Allt dumt kanske?

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
Har aldrig hört något rykte om mig
Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Stickat, boots/kängor, bruna och varma färger
Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
Hm, mina skinnbyxor som är på ingång tror jag! 499kr 
Har du någon oanad talang?
Nej
Vad gjorde du i helgen?
Hm, umgicks med min älskling, var på fest för hans syster.. slappa

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
Jobbintervju, fixa allt inför att ta körkort, umgås med familjen och plugga
Vad har du på dig just nu?
Jeans, magtröja, tjocktröja och en fet halsduk!
Senaste låt du lyssnade på?
Nån låt med coldplay
Bästa skönhetsknep?
Fräsch
Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
Tajta jeans, hårdrockströjor och jeans/skinnjacka!!
Och fulast?
Brat eller "careless"
Vem saknar du?
anders<3
Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Att cajsas cancer försvann
Vilka tre personer inspirerar dig mest?
Emma, Cajsa och.. typ.. ingen mer
Bästa filmen nånsin?
Twilightfilmerna, LotR, water for elephants.. etc. Finns för många
Bästa boken nånsin?
Twilight, låt den rätte komma in och lotR
Vilka tidningar läser du?
Veckorevyn
Vad önskar du att du var bättre på?
Sjunga och rita
Är du religiös?
Nja
Vad är din största rädsla?
Att Cajsa inte ska klara av att övervinna sin sjukdom
Vad är det elakaste någon sagt till dig?
Vet faktiskt inte
Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Ylva-li är det enda jag bestämt mig för. Bara för de kommer jag väl få en kille istället..