Jag faller

Update: | ✝ Publicerat i
Nu är jag glad!

På måndag ska jag in till Gävle och gå på informationsträff/intervju på ett möjligtvis framtida jobb!
Så, här ser ni en glad tjej!
Visst, det kanske inte är världens bästa/roligaste jobb. Men det är ett obb! Och jobb betyder extra pengar i kassan.

Så nu har jag fått en bra start på veckan, dagen har varit bra och den kommer sluta bra. Det vet jag.
Kanske kan berätta lite om min dag.


Hade gitarrlektion och sånglektion idag. Gick hur bra som helst. På gitarrlektionen fick jag bara bra kritik.
Och sånglektionen, då fick jag mycket bra kritik och mycket konstruktiv kritik.
Ska dock lära mig (som jag skrev tidigare) en hel låt utantill tills nästa sånglektion.
Men det klarar jag av, jag känner det på mig.

Just nu är jag på topp!
Jag har en underbar pojkvän som stöttar mig och alltid finns där för mig.
Det går jättebra i skolan.
Jag har möjligtvis ett jobb på gång.

Och på fredag åker jag till Emma!
Ska bli så kul, har inte träffat henne sen i Juli. Dock blir jag bara där fredag till söndag. Men det duger! Hon får komma hit någon gång snart också.

Just det, när jag kom hem var jag duktig och lagade kycklinggryta och ris till mig och Carro.
DUKTIGT TJEJ.

Och nu ska jag sortera kläder och sen städa rummet.
Kanske unnar mig lite solarium senare också.. Som sagt, jag känner att jag är på topp!

Tummen upp för allt!
Peace out!