Dunkelheit

Update: | ✝ Publicerat i

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Nja, brukar väl komma i tid ganska ofta. Men ibland blir jag sen med några minuter.

HAR DU BRA KONDITION:

Nej, helt ärligt nej.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Öh, om man menar ordentligt som typ "modebilder" så var det i juli.

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Trött, irriterad, men glad.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:

Vitt, svart, brunt/beiget.

KAN DU LAGA MAT:

Ja, eller jag kan laga det mesta iallafall.

VAD PLUGGAR DU:
Estet musik.

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Nej, oftast inte.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Jadu, idag grät jag nästan av skratt i hänget på estet

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:

Gud nej, känslor ska man kunna prata om.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Nej, den var sjukt tråkig och ensam

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:

Juice, eller oboy

ÄR DU NYTTIG:
Nej, eller.. Ibland tar jag grönsaker i skolan.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Nej, jag letar för fullt.

ÄR DU BLYG:
Ja, men jag försöker att inte vara de.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:

08:55

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
GTA - grand theft auto.

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Hm, Halo kanske.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Ja, det beror helt och hållet på hur jag mår, vad jag ätit och gjort under dagen.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Ja

JAG SOVER:

Helst på mage med armen under kudden.

VAD SA DU SENAST?
"Men biss finns väl inte?" Min kompis sa "Biss måste ju vara ett höjt B". Vi pratade om musik.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Ja, getaway rockfestival!

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:

Anders.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:

Cola light, en huvudvärkstablett och en cigg.

HAR DU SNYGGA SKOR:
Jodå, helt okej snygga skor!

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:

Kommer faktiskt inte ihåg.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:

Ja, helt ensam.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nej, suger.

HAR DU KÖRKORT:

Nej, inte än.

ÄR DU ENSAM NU:

Nej, sitter med min klass i datorsalen.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Fest på lördag, sen inget mer vad jag kan komma på.