The dawn is breaking

Update: | ✝ Publicerat i
Åh, fick nyss höra att en gammal vän till mig ska bli mamma!
Och jag kan rent ut sagt säga att jag är avundsjuk.. Och inte lite avundsjuk heller!
Jag vill "växa upp".
Jag vill förlova mig med anders, gifta mig, flytta ihop, skaffa jobb och barn.
Har under en längre tid haft ett konstigt litet sug efter att bli mamma, att skapa ett litet nytt liv tillsammans med min underbara pojkvän.
Men jag vet och är 100% säker på att det inte kommer bli några barn gjorda här förrän jag är typ, 22 år gammal.
Alltså, om 5 år.
Eftersom jag ska plugga direkt efter gymnasiet, sen försöka hitta jobb direkt efter. Sen måste jag hitta ett eget hem också. Och vi båda (jag och anders) är överrens om att vi vill ha ett eget hem och en egen stadig ekonomi innan vi ens kan tänka på något sådant..
Så, jag hoppas 5 år går snabbt.