Ooa hela natten

Update: | ✝ Publicerat i Foto
Hej alla söta människor som läser min blogg, jag tycker om er!
Och jag skulle gilla er mer om ni kommenterade mer..
Haha, nä. Nu ska jag inte vara sån.
Igår blev det en riktigt mysig kväll här hemma.
Emil kom hit och han och Anders satte sig och spelade gitarr och tony hawk medans jag satt här.
Och det enda man hör från andra rummet är "NEEEEJ!" och sen en massa skratt.
Roligt!
Sen kom Chrull hit och vi åkte till donken och åt lite, mums med mcflurry ahlgrens bilar!
Vi satt där ett tag, käkade, pratade, skrattade åt fula, fulla och knasigt utklädda människor.
Sen åkte jag och Anders hem till oss och de andra till sig, sen sov vi.
Nu sitter vi och väntar på att Ghost hunters ska börja, vilket börjar 01:00!
Suck, cyklar nog till ica och handlar onyttigt..
Hejsvejs!