Summerlovin'

Update: | ✝ Publicerat i Foto

Lovade ju att det skulle komma ett lite roligare inlägg nu.
Blir lite inspiriation hade jag tänkt, kläder, smink, hygien, etc.
Vi börjar med ett tips för att hålla dig sommarbrun under de kalla årstiderna!

Jag har provat ganska många BUS (brun-utan-sol) under det senaste året

1. Nivea summer beauty 70-80:-

+ Den är som en lotion, kladdar alltså inte så mycket enligt mig
- stinker BUS som bara den! Och den är bara gjord för att ha på kroppen, inte i ansiktet.



2. Nivea sun touch 100:-

+ Det enda pluset är att den här kan man ha i både ansiktet och på kroppen!
- Den här stinker nästan mer än den förra och är kladdigare



Sen googlade jag lite efter något som kunde förbättra brännan i solarium. Och jag hittade:

3. Hawaiian tropic tanning oil 60-80:-

+ Luktar gudomligt gott (cocos) och hjälper verkligen till med brännan när man solar!
- Det är verkligen en olja, man känner sig som ett chips efteråt (men doften väger upp det, fick en komplimang i förbutiken på ica om att jag luktade gott)



Och nu kommer vi till min favorit!

4.Hawaiian tropic sun dial 120-149:-



+ Den känns och doftar som en vanlig lotion! Och man kan även ställa in vilken nyans man vill ha!
- Finns inga minus med den här!
Den funkar hur bra som helst och det är jättebra förklarat hur man ska göra på baksidan! Man kan använda den i ansiktet! Och jag har problem med att jag är jätteblek i ansiktet och lyckas aldrig få färg i ansiktet utan smink. Nu har jag provat den här i ansiktet och jag ser redan skillnad! Snart kan jag nog gå utan smink utan att skämmas!