My heart is tumbeling

Update: | ✝ Publicerat i Foto
Ja, så.. Vad gör jag uppe nu?
Klockan är 04:03 och klockan 09:45 börjar min första och enda lektion.
Just det, vad gör jag uppe?


Jo, ibland flippar jag ut och stannar uppe hela natten och gör knasiga saker.
Sist var jag uppe över 24 timmar och kollade på SATC och satt vid datorn.
Nu har jag varit uppe sen klockan 08:00 och de senaste timmarna har jag städat som en galning!
Eftersom det kommer folk hit på fredag, så vill jag ha det städat!

Och då tänkte jag att jag skulle städa en massa nu. Så behöver jag bara dammsuga och torka golven imorgon istället för att städa hela dagen. Har sjukt mycket att göra. Så jag städar idag, lite till imorgon, sover några timmar och sen handlar jag!

Awesome plan liksom!

Nej, nu ska jag sortera alla kläder på mammas säng och bädda den!
Och jag tänker inte gå och lägga mig förrän jag slutat skolan.. Hihi, kanske hoppar in i duschen om en stund.
Det kommer nog få mig lite piggare. För jag känner faktiskt hur tröttheten smyger sig på.
Men who the fuck cares? Sova kan man göra när man dör. Haha, nej men vafan! Nu ska jag rappa på och fortsätta med min städning med top model spelas på datorn!

Puss