It's a nice day for a white wedding

Update: | ✝ Publicerat i Foto
SUCK!
Är så sjukt trött idag. Var uppe lite för länge igår och vaknade för många gånger under natten.
Men, sånt är livet. Ibland prioriterar man lite fel tyvärr.

Dock ska den här veckan bli bra.
Imorgon natt (ja, natt) ska jag och Emelie på bio. Vi ska se Breaking dawn part 1.
Ska bli så jäkla roligt, man har väntat nästan ett år på nästa film och nu får man äntligen se den.
Före så ska jag och Emelie se de första tre filmerna hemma hos mig, sen bio.
Superskoj säger jag bara.

Sen ska min pappa troligtvis och förhoppningsvis fixa gymkort till mig, mamma och syster idag.
Hoppas han hinner idag, för isåfall blir de första gympasset ikväll och sen kör jag även imorgon innan skolan.
Eftersom jag har sovmorgon fram till 13:00..

Sen på fredag så har jag spelning med sandviken big band. Är sjukt nervös och vet inte om jag kommer klara av det. Nu ska ni få veta varför.

För cirka 1-2 månader sen fick jag höra av min lärare att jag kanske skulle vara med och sjunga med big band.
Sen hörde jag inget om det från min sånglärare, så jag släppte de!
Sen förra måndagen fick jag frågan om vi behövde ha en extra sånglektion då.
"Vadå?" tänkte jag.. Varför skulle jag behöva de?
Jo, då skulle jag tydligen vara med på big band konserten. Jag fick alltså veta det 1½ vecka innan själva konserten. Det kändes ju superbra. Har inte fokuserat alls på låten jag ska sjunga, eftersom jag gick runt med vetandet om att jag inte skulle vara med. Jäkla skitlärare.

Sen blir min sånglärare irriterad när jag inte kan låten.
INTE SÅ KONSTIGT KANSKE?!
Har kört igenom hela låten en gång. EN JÄVLA GÅNG.

Suck igen, nu har jag snart samhällskunskap. Ska redovisa idag. Uppgiften var att skapa sitt eget land, med egen valuta, eget statskick etc. Jag jobbar tillsammans med Henke och Anders och det har gått riktigt bra för oss tre. Så jag hoppas på ett VG iallafall. Men, får se vad som händer.

Nä, ska även vara barnvakt ikväll också har jag tvättstuga från klockan 19:00.
Jobbigt, men vad gör man inte när man knappt har några kläder.


Nej, nu ska jag lägga mig i soffan och sova lite innan lektionen börjar.
Hejsvejs!