Don't blame it on sunshine

Update: | ✝ Publicerat i Foto
Början på mitt nya nyttigare liv började inte bra!
Försov mig, vaknade cirka 15 minuter innan lektionen började. Så hann inte äta en ordentlig frukost, sminka mig eller någonting.

Sen tror jag mitt blodsocker ligger lite dåligt. Men vem bryr sig, ska ta något att äta nu, sen vidare mot skolan och motion!
Ska göra ett beep-test med Anders och Joel. Får se hur det går, ska klara mig längre än grabbarna har jag bestämt. Sen kanske man drar ut på en långpromenad med Anders, vi hade planerat det. Men får se om han orkar efter det här! Annars kanske jag drar en springrunda eller något. Får se!

Sen ska jag nog till banken och fixa så jag får lite julklappspengar!
Gud va roligt det är att köpa julklappar och att slå in dom sen är ännu bättre!
En riktig sysselsättning för någon som är kreativ och gillar att pyssla, hihi.

Nej, nu ska jag koka lite nudlar sen fixa iordning mig för att springa.

Pusshej!