Ain't no sunshine

Update: | ✝ Publicerat i Foto
Hörrni, pojkar och flickor!
Idag fyller min bästa vän Emelie 18 år! Så jag tycker att ni kan gå in på hennes blogg eller på hennes facebook och säga grattis!

Och här är mitt lilla "grattis-tal" till min bästa vännina!

  

Emelie, du är min bästa vän! Och jag saknar verkligen den samhörigheten vi hade förut. Vi umgicks varje dag. Hade skitroligt tillsammans, visst vi har hur kul som helst när vi ses nu också. Problemet är att vi nästan aldrig ses. Jag är glad att du fortfarande har min som kompis och att vi inte har kommit ifrån varandra på det sättet.

Som sagt, du är fortfarande min bästa vän. Skulle göra allt för dig.
Älskar dig poverkad apa!♥


Och äntligen är du myndig, nu får du göra vafan du vill!
Emelie
Skrivet den:

TAAAAAAAAAAAAAACK!! <3